reichelt - livet som mamma till Ellah & Julia

Alla inlägg under september 2012

Av Helena Reichelt - 16 september 2012 23:47

Har haft en mycket trevlig helg med besök från jämtland. Agneta, Daniel och Magnus har varit här, mycket trevligt som sagt. Man saknar jämtland titt som tätt, men medan man är mammaledig så kan man ju hälsa på lite då och då iaf. Jag och Ellah åker nog upp den 29:e den här månaden, sen kommer Rickard upp när han slutar jobba, så jag och Ellah blir där lite över en vecka skulle jag tro.
Annars då? Jo, dagarna rullar på och jag hinner ingenting. Haha... Det går så fort så man hinner inte med alls.

Nä, jag har väl inte så mycket intressant att skriva.

På återseende! Hej hopp!

Av Helena Reichelt - 3 september 2012 14:06

Städdag idag. Såklart jag väljer den finaste dagen i september att städa. Hmmm...
Nä, men jag röjer för att snart kommer det hit lite folk som ska leverera och montera ihop våran nya, alldeles underbara, kontinentalsäng! Yeyyy!
Äntligen! Som jag längtat!

Tidigare idag så fick jag och Ellah besök av Tove och Ronja, mycket trevligt. Tänk att det finns så mycket trevligt folk! :)

Igår stod jag och försökte sälja bort lite grejor på en loppis. Det gick väl bra, men kunde väl ha gått bättre. Men men. Det var ju lite kul iaf. Men finns det någon människa som skulle vara intresserad av tjejkläder i stl. 62/68/74 så är det bara att höra av sig. Jag har massor kvar! :)

Nä, bäst och fortsätta, de lär väl komma snart. :D

Presentation


reichelt - mamma till riskornen Ellah & Julia

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards