reichelt - livet som mamma till Ellah & Julia

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Helena Reichelt - 26 december 2011 21:27


Hej!

Det blir ju inte så vidare värst mycket skrivet här nuförtiden. Jag prioriterar lite annorlunda nu, Ellah är viktigast av allt, och vi myser mest bara hela dagarna. 

Men jag tänkte iaf bjuda på lite bilder... Här har ni då vårat underverk Ellah <3


 

Ellah på BB, nästan alldeles ny



Ellah på BB



Ellah å pappa vilar på BB



Ellah i den berömda "plastlådan" på BB



Här har Ellah nyss kissat på hela mig och jag håller därmed på att skratta ihjäl mig



Gymmar lite



Svartvit Ellah







Myser i famnen på Zinita


Ellah och hennes bästa kompis Zeke



Mammas gofis




Här nedan följer en rad av nästan samma bilder. Ett försök till att ta lite julkort. Kunde inte bestämma vilket jag skulle lägga in, så jag tog en liten hög. :)


 


 


 


 


 


 


 


 


 






 

Ovido - Quiz & Flashcards