reichelt - livet som mamma till Ellah & Julia

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Helena Reichelt - 26 augusti 2012 22:41

Ja, så hade det helt plötsligt gått några månader igen. Det är nog bara och acceptera att jag inte är en bloggare. Utan jag skriver när andan faller på... MEN nu har det kommit en app till telefon, så då kanske det blir mer ofta ändå, för telefonen är jag ju inne och snurrar på hela tiden ändå. Men vi får se.
Hur som helst. Ellah blir snart 9 månader och tiden bara susar förbi! Helt galet! Hon kryper, klättrar, sjunger, babblar, reser sig mot allt, går omkring (med stöd alltså). Men hon är väldigt magstark och släpper taget hela tiden och druttar såklart omkull, så jag har nästan funderat på att köpa en sån där ful vadderad hjälm till henne. :)
Var på BVC där de sa att den här lilla flickan tror att hon kan gå, så de tyckte jag skulle köpa en sån eftersom hon INTE kan gå. Haha...

Annars har jag jobbat min första dag. Det gick bra, men jag var helt slut efter dagen, haha! Jag tänkte jag skulle spara lite föräldradagar. Så hoppa in lite extra då och då kanske inte är en sån dum idé.

Nä, jag ska återigen försöka komma ihåg att uppdatera lite oftare. Nu är det tack och godnatt!
Puss och hej!

Ovido - Quiz & Flashcards