reichelt - livet som mamma till Ellah & Julia

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Helena Reichelt - 15 februari 2012 21:29

Sorgens dag i Skinnskatteberg. Jag tror att detta har berört alla. Vare sig man känner dessa två killar eller inte. Det är när något sånt här händer som man inser hur skört livet verkligen är... Fruktansvärt tragist. :(


Jag finner inga ord... Mina tankar och styrkekramar sänder jag ER, släkt, vänner och bekanta till både Christopher och Patrik. 


Jag hoppas verkligen att folk kan ta lärdom av detta och se vad som kan hända när drogerna tar över, det är så tragiskt och så fruktansvärt onödigt. Två unga killar vars liv tog slut p g a dessa förbannade, jävla droger.


Jag vet inte mer vad jag kan säga, förutom att jag hoppas, verkligen, att ni bägge har funnit ro där ni nu har hamnat. Vila i frid Christopher och Patrik.

Ovido - Quiz & Flashcards