reichelt - livet som mamma till Ellah & Julia

Alla inlägg den 7 november 2011

Hem

Av Helena Reichelt - 7 november 2011 23:48

Ja, då bär det av hemöver igen... Imorgon. Mamma ska följa med och vara med mig nu ett par veckor. Vi plockar upp Rickard i Sthlm imorgon och sen bär det av hemöver mot Jämtland igen.

Mamma följer med eftersom Rickard ska iväg en gång till att jobba och OM (jag säger OM) det sätter igång så har jag ju iaf mamma jag kan dra i.

Annars då? Jodå, lite sammandragningar och halvont, men har man gått upp 13 kg så är det kanske inte så konstigt. Haha... Nä, jag vill verkligen inte klaga. Jag har klarat mig precis hela tiden från allt vad gravidkomplikationer heter, så att ha lite halvont nu gör mig faktiskt inte så mycket. Försöker istället ställa in mig på att ha BAJSONT när jag väl ska föda. Oj oj oj...

Jag har träffat mina stjärnor Malin och Janica som jag i vanlig ordning kommer längta ihjäl mig efter när jag kommit hem. Men det lär väl kanske inte dröja förrän jag är här igen, då med en bebis utanför magen. Hoppas jag. Haha...

Då är jag antagligen mindre än Malin också, hihi... Eller så kanske inte, jag har väl en dallrig svampmage, å den kanske man inte vill skylta med i första taget. Haha!


Den här gången ska jag iaf inte glömma att ta med mig datorn hem. Har ju lite bilder som jag ska lägga in, för det är ju ganska tråkigt att bara läsa en text. Ni kanske vill se en eller två bilder också ibland.


Nä, nu ska jag ta och packa ner det sista så jag inte glömmer allt imorgon.

Vi hörs när vi kommit hem!


  

Ovido - Quiz & Flashcards