reichelt - livet som mamma till Ellah & Julia

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Helena Reichelt - 17 november 2011 20:30

Idag går vi alltså in i v. 39 (38+0) och bebis får komma när den vill, bara den väntar tills efter den 22:a och Rickard har kommit hem. Annars känner jag mig faktiskt väldigt redo för att klämma ur mig den här lillfisen.

Har haft lite "mensvärk" (eller vad man nu ska kalla det) till och från i två dagar nu. Men ingenting som känns nå märkvärt... Det är väl kanske bara nå tecken på att det börjar närma sig.

Men som sagt, lugn tills pappsen kommer hem.


 

v. 39 (38+0)






v. 39 (38+0)


 

v. 39 (38+0)  


Här har vi i alla fall bulan idag, blekbula med stjärthålsnavel och bristningar, härliga tider! Haha...


Annars då? Jo, jag har tillverkat en massa kort nu när jag blivit rastlös. Har gjort mycket förut och nu fick jag ett ryck... Här har ni lite smakprov. :)


                       


Haha, blev ganska många smakprov. Kanske återkommer lite senare, nu ska jag fika! :)


   

Ovido - Quiz & Flashcards