reichelt - livet som mamma till Ellah & Julia

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Helena Reichelt - 21 november 2011 14:19


Nedräkningen fortsätter. Det är nu endast nio dagar kvar till utsatt datum, den 30:e november. Sen kan jag ju självfallet gå över tiden med två veckor, men får jag som jag vill (som jag antagligen inte får) så gör jag inte det. :)

Rickard kommer hem imorgon och jag kan nog inte längta mer än vad jag gör nu. För sen blir han hemma en bra stund. Antagligen till början på januari. Och det känns ju skönt.

Jag tror även att mamma tycker att det är skönt att Rickard kommer hem, så hon slipper oroa sig över att han ska missa förlossningen, haha... 

Farbror Magnus har gissat på att bebisen kommer idag, men jag betvivlar att vinsten blir hans. I och för sig så är dagen långt ifrån slut, men som sagt, jag tvivlar på det. 


Mina fötter fortsätter att se ut som bebisfötter, runda på alla sidor. :P Och imorse sa även mamma att det såg ut som om jag hade silikon i läpparna så vattnet kanske har spridit sig till huvudet också.

Imorgon vaknar jag väl kanske med vattenskalle. Haha...


Jag och mamma ska åka en sväng till stan nu och köpa mig ett par mjukisbyxor, som förövrigt verkligen är mitt favoritplagg just för stunden. Det blir väl säkert att vi även handlar nånting mer, men det är ursprungsplanen.


Nu vart mammsen klar med tillfixningen av håret, så nu är vi redo att åka. 


Vi höres!


  


Ovido - Quiz & Flashcards