reichelt - livet som mamma till Ellah & Julia

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Helena Reichelt - 18 november 2011 21:52


Har slötittat lite på Idol och kommit fram till att om jag inte hade Rickard så skulle jag nog fria till Moa. Oj, sikken skönsjungande raring! :P Mallgrodan Amanda P hoppas jag ryker ikväll, då i alla fall ett av hennes framträdanden var uruselt! Inte för att jag skulle göra det bättre själv, men nej nej nej...

Jaja, inte så spännande kanske och höra mina åsikter om Idol, men det har ju inte direkt hänt sådär speciellt mycket sen sist jag skrev (för några timmar sen, haha)


Jag har varit trött och less hela dagen och inte alls varit på hugget. Men nån sån dag måste man väl kanske få ha någon gång ibland också. Bebisen ligger och spänner ut sig tror jag, det känns som om huden ska spricka ibland. Jag tror nog att den här lillknodden inte är så liten. Det är nog en klump på över 4 kilo. Jag har det på känn, men även det lär ju visa sig förr eller senare. :)


Imorgon blir det att åka till Hammerdal och hämta hem spjälsängen som tydligen var klar. Tjihoo! Lägger väl in nån bild imorgon när den är på plats. :)



   


Hej hopp från mig! Suddiga mig! :P


  

Av Helena Reichelt - 18 november 2011 13:29


Idag är en lugn dag, jag och mamma ska väl bara ta det lite lugnt, kanske handla lite mat på sin höjd (ja, laga maten vore ju också en idé). Har bett Rickard att ringa till Sven som håller på att måla spjälsängen och kolla om den eventuellt skulle kunna bli klar nu den här helgen. 

Vore ju skönt och iaf ha fått hem den... Det är ju som sagt inte så länge kvar, om det nu inte är en väldigt tjurig bebis. Det vet man ju aldrig. :) Är den lik mig så är den det, det är ju ett som är säkert. 


Förövrigt så saknar jag Rickard och tycker att han kan ta och jobba färdigt så jag får kramas lite. Men jag får nog snällt vänta tills på tisdag. Får kramas med mamma istället. :)


Listan ökas på med lite jämna mellanrum och en av gissningarna är struken. Tyvärr Johanna, inget superpris till dig. Haha... Jag hade inte haft nånting emot att få då, men riktigt så tidigt tyckte inte bebisen att den skulle komma. Näst på tur är Sylvia, imorgon... Och om jag ska känna efter nu så tror jag inte heller att hon vinner, meeen vad vet man? 


 Datum      
 15:e november 

  Johanna  


    
 19:e november

 Sylvia


    
 21:a november

 Magnus


    
 22:a november

 Carro

 kl. 06.00 


 Jocke 

 kl. 13.00 

   

 25:e november


 Maj

 kl. 09.30


 Malin .W. 

 kl. 20.36


 Lena & Evert 

 kl. 21.30


 Isabell 

 kl. 23.00 

 
 26:e november

 Marie

 kl. 11.02


 Rickard

 kl. 11.03


 Harald

 kl. 21.18

  

 27:e november


 Linda .H.

 kl. 02.00


 Maria .P.

 kl. 04.27


 Lena .A.

 06.28

  
 28:e november

 Amanda


    
 29:e november

 Helena

 kl. 03.27


 Michaela

 kl. 11.27


 Karin .H. 

 kl. 21.33


 Elsa 

 kl. 23.30

 
 BF 30:e november 

 Daniel .A.


    
 1:a december

 Anna-Karin 


    
 2:a december

 Malin .S.

 kl. 05.32


 Micke

 kl. 12.37


 Agneta

 kl. 14.57


 Lena .O.

 kl. 18.00

 
 3:e december

 Albin 

 kl. 02.00


 Sarah

 kl. 03.13


 Karl-Göran

 kl. 14.57


 Måns

 kl. 18.13


 Fredrik 

 kl. ?

 4:e december

 Anna .L.

 kl. 07.53


 Bengt

 kl. 13.33


 Sefast

 kl. 18.30


 Dick

 kl. 18.47

 
 5:e december 

 Daniel .S.


    
 6:e december

 Charlotte


    
 7:e december

 Vivan

 kl. 11.00


 Susanne

 kl. 23.00

   
 8:e december

 Janica


    
 10:e december

 Birgitta


    
 13:e december

 Johan


    

Ganska ointressant inlägg må jag säga, men det får ni helt enkelt stå ut med. Nu ska jag ta å knåpa ihop ett kort tänkte jag. Ha det så bra alla. :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards