reichelt - livet som mamma till Ellah & Julia

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Den berömda listan...

Av Helena Reichelt - 3 november 2011 14:45

Ja, här kommer alltså den berömda listan. Om nu någon mer vill vara med och gissa (priset är ju en anledning till att vara med och tävla, hihi) så är det bara att skicka mig ett sms eller dra iväg en kommentar här i bloggen.

Listan ska ju som sagt kompletteras med lite tider, eftersom så många har valt samma dagar. Och som sagt, det är ju tråkigt om det finns fler än EN vinnare. :)


Må bäste man/kvinna vinna! Tjoho!

 

När kommer bebisen?

 

TÄVLING

 

Datum:





15:e november

Johanna





19:e november

Sylvia





21:a november

Magnus





22:a november

Jocke





25:e november

Maj

kl. 09.30

Malin W.

kl. 20.36

Lena & Evert

kl.


26:e november

Rickard

kl. 11.03

Harald

kl. 21.18

Marie

kl.


27:e november

Lena A.

kl. 06.28

Linda H.

kl. 02.00



28:e november

Amanda





29:e november

Helena

kl. 03.27

Elsa

kl. 23.30



BF-datum

30:e november





1:a december


Anna-Karin




2:a december


Malin S.

kl. 05.32

Micke Å.

kl. 12.37

Agneta

kl. 14.57

Lena O.

kl.

3:e december

Fredrik

kl.

Måns

kl. 18.13

Karl-Göran

kl. 14.57


4:e december

Dick

kl. 18.47

Bengt

kl. 13.33



6:e december

Charlotte





7:e december

Vivan

kl.

Susanne

kl. 23.00



8:e december

Janica





10:e december

Birgitta





13:e december

Johan






Nu blir det mat och vidare en tripp till Västerås med mammsen å pappsen.


Ha en fortsatt trevlig dag alla!


  

 
 
Ingen bild

Isabell

3 november 2011 17:24

Hej! Glömde helt bort att svara på smset! men jag tror den 25 november jag också :) tid... svårt att säga... Kram! :)

 
Sarah

Sarah

3 november 2011 19:09

Jag tror att hon kommer den 3:e december 03.13 :)

http://sarahburstroms.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Reichelt - 5 maj 2015 13:44

Jag inser ju att jag dragit mig undan nu ett tag, men jag har behövt tiden för mig själv. Det är fortfarande mycket i skolan, men jag ska inte enbart skylla på den, jag har velat vara ensam också. Det har varit mycket tankar som snurrat, men nu börja...

Av Helena Reichelt - 26 april 2015 00:11

-10 kg. Ja, det är ju rätt soft. Dock har jag ju ca 30 kg kvar innan jag hamnar där man ska ligga... Vad hände egentligen med min vikt de senaste tio åren? Jag har ju inte alltid varit lika bred sm ett ICA-skyltfönster liksom.   Ja, jag kan ju bö...

Av Helena Reichelt - 25 april 2015 23:30

-10 kg. Ja, det är ju rätt soft. Dock har jag ju ca 30 kg kvar innan jag hamnar där man ska ligga... Vad hände egentligen med min vikt de senaste tio åren? Jag har ju inte alltid varit lika bred sm ett ICA-skyltfönster liksom.   Ja, jag kan ju bö...

Av Helena Reichelt - 5 mars 2015 00:18

Idag (igår) är säkert rubriken jag skrivit en av de vanligaste. För några veckor sedan ramlade jag in på en tjejs instagram. Verkade vara en glad instagram, tills jag började läsa på bilderna. Historien man kunde följa på instagram har berört mig nå ...

Av Helena Reichelt - 23 februari 2015 00:53

Jag vet att jag nyss skrev ett inlägg. Denna gång skriver jag från mobilen. Jag var tvungen att skriva ett till, varför? Jo. Jag var in och tittade till mina flickor, som jag för övrigt gör varje kväll. Det slår mig väldigt ofta, även ikväll, och...

Ovido - Quiz & Flashcards