reichelt - livet som mamma till Ellah & Julia

Direktlänk till inlägg 10 november 2011

Hemma och lat.

Av Helena Reichelt - 10 november 2011 13:49

Då var man hemma igen då. Som sagt, det är på två vis att åka från Skinnsberg, där jag har så himla mycket, men jag har ju även mycket här uppe när jag har bott här hela mitt s.k "vuxna" liv. ;)

Som sagt så följde ju mamma med upp den här gången och vi ska väl försöka pyssla ihop det sista innan ankomsten av den nya lilla figuren. 

Fick höra imorse att en som skulle ha ungefär samtidigt som mig fick barn inatt. Ja, det är ju bara att fetglömma att det skulle hända mig, för här händer inte mycket i onödan. Lugna, lugna bebis... :)

Men det visar ju på att det inte är helt omöjligt att det kan hända grejor. Man blir lite nervös, men samtidigt så är jag så jäkla less nu, så den skulle kunna fått komma förra veckan om det var så...

Vore ju lite kul om den skulle komma imorgon. Tänkte på personnumret; 11-11-11. Men som sagt, tror ju inte det.


Rickard håller på å fixar mumsmat, det blir någon exklusiv variant av sjömansbiff, inte alldeles för tokigt. :)

Mamma håller på och stickar till bebisen (det hör ju till när man ska bli mormor tror jag), hon är så duktig så. :)

Å jag.... jag gör ingenting. Haha...


Här kommer listan igen iaf, har ju ramlat in ett eller två namn till.



Datum:      

15:e november


 Johanna 


    

19:e november


 Sylvia

   

21:a november


 Magnus   
22:a november

 Carro

 kl. 06.00 

 Jocke

 kl. 13.00 

  




25:e november

 Maj

 kl. 09.30 

 Malin .W. 

 kl. 20.36

 Lena & Evert 

 kl. 21.30 


 Isabell

 kl. 23.00 







26:e november

 Marie 

 kl. 11.02

 Rickard

 kl. 11.03


 Harald 

 kl. 21.18


  
27:e november

 Linda .H. 

 kl. 02.00

 Maria .P. 

 kl. 04.27


 Lena .A.

 kl. 06.28


  
28:e november

 Amanda


    
29:e november 

 Helena

 kl. 03.27

 Michaela 

 kl. 11.27


 Elsa

 kl. 23.30


  

BF-datum

30:e november

 Daniel .A.

    
1:a december

 Anna-Karin 


    
2:a december

 Malin .S. 

 kl. 05.32


 Micke 

 kl. 12.37

 Agneta 

 kl. 14.57

 Lena .O.

 kl. 18.00

 
3:e december

 Albin

 kl. 02.00


 Sarah 

 kl. 03.13

 Karl-Göran

 kl. 14.57

 Måns

 kl. 18.13

 Fredrik 

 kl. ?

4:e december

 Anna .L.

 kl. 07.53


 Bengt 

 kl. 13.33

 Dick 

 kl. 18.47

  
5:e december

 Daniel .S.


    
6:e december

 Charlotte


    
7:e december

 Vivan

 kl. 11.00


 Susanne 

 kl. 23.00

   
8:e december

Janica


    
10:e december

Birgitta


    
13:e december

Johan


    
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Reichelt - 5 maj 2015 13:44

Jag inser ju att jag dragit mig undan nu ett tag, men jag har behövt tiden för mig själv. Det är fortfarande mycket i skolan, men jag ska inte enbart skylla på den, jag har velat vara ensam också. Det har varit mycket tankar som snurrat, men nu börja...

Av Helena Reichelt - 26 april 2015 00:11

-10 kg. Ja, det är ju rätt soft. Dock har jag ju ca 30 kg kvar innan jag hamnar där man ska ligga... Vad hände egentligen med min vikt de senaste tio åren? Jag har ju inte alltid varit lika bred sm ett ICA-skyltfönster liksom.   Ja, jag kan ju bö...

Av Helena Reichelt - 25 april 2015 23:30

-10 kg. Ja, det är ju rätt soft. Dock har jag ju ca 30 kg kvar innan jag hamnar där man ska ligga... Vad hände egentligen med min vikt de senaste tio åren? Jag har ju inte alltid varit lika bred sm ett ICA-skyltfönster liksom.   Ja, jag kan ju bö...

Av Helena Reichelt - 5 mars 2015 00:18

Idag (igår) är säkert rubriken jag skrivit en av de vanligaste. För några veckor sedan ramlade jag in på en tjejs instagram. Verkade vara en glad instagram, tills jag började läsa på bilderna. Historien man kunde följa på instagram har berört mig nå ...

Av Helena Reichelt - 23 februari 2015 00:53

Jag vet att jag nyss skrev ett inlägg. Denna gång skriver jag från mobilen. Jag var tvungen att skriva ett till, varför? Jo. Jag var in och tittade till mina flickor, som jag för övrigt gör varje kväll. Det slår mig väldigt ofta, även ikväll, och...

Ovido - Quiz & Flashcards